jesteś tutaj: Strona główna » Grupy » Akwarystyczne podstawy » Forum » metna woda pomocy
rejestracja przypomnienie hasła
Akwarystyczne podstawy

Akwarystyczne podstawy

Czyli forum ogólne. Dla początkujących i nie tylko.

Grupa otwarta

+ dołącz do grupy111 członków 164 dyskusji

Właściciel

Piotrek

Piotrek
Data utworzenia
01.03.2009

Moderatorzy Marcin

Najaktywniejsi członkowie

Otomik Otomik (60) Anais Anais (57)
Odpowiedz

Akwarystyczne podstawy

metna woda pomocy

06.02.2011, 10:03 rafi2202 pisze
user
Witam, jestem początkujący wczoraj załozyłem sobie akwarium wymiary 60x27x23, mam stary korzeń około 15 lat był w akwarium z przerwami ale ostatni rok cały czas w wodzie. rybek mam około 15-tu bojownik + dwie samice, 4 głupiki 5 welonów (3 zdechło przez noc) 4 mieczyki 3 malutkie glonojady, jeden ślimak nieznam nazwy.


06.02.2011, 11:51 gosc pisze
user
Witam.Mi się wydaje że twoim problemem jest przerybienie w akwarium.Z wymiarów które podałeś wynika że masz akwarium mniejsze niż 40L a to zdecydowanie za mało jak na welony,które potrzebują więcej miejsca jak i odpowiedni filtr .A pyzatym welony to ryby zimnolubne więc nie powinny być z mieczykami i gupikami.Powodzenia


06.02.2011, 12:09 rafi2202 pisze
user
Dzieki za info. Temperatura wody jest około 23-25 stopni


06.02.2011, 12:29 rainbow pisze
user
mętna woda nie wynika z przerybienia , przez kilka dni woda może być mętna , ale za szybko wpuściłeś ryby do akwarium i nie dziw że zdychają , woda powinna stać tydz. zanim wpuścisz ryby , poza tym trzeba ustabilizować parametry wody


06.02.2011, 12:54 maciej1973 pisze
user