jesteś tutaj: Strona główna » Grupy » Obsada akwarium » Forum » Towarzystwo dla welonki
rejestracja przypomnienie hasła
Obsada akwarium

Obsada akwarium

Nie wiesz jakie ryby hodować? Co się z czym gryzie? Pytaj w tej grupie.

Grupa otwarta

+ dołącz do grupy101 członków 317 dyskusji

Właściciel

Piotrek

Piotrek
Data utworzenia
05.11.2009

Moderatorzy

Najaktywniejsi członkowie

mephisto13 mephisto13 (93) Mlody94 Mlody94 (64)
Odpowiedz

Obsada akwarium

Towarzystwo dla welonki

24.09.2010, 08:22 mam_rybke pisze
user
Dzięki :)

Nie, nie ja nie mam problemu z odchodami, a tym bardziej moja rybka (żarcik taki ;p).

Po prostu pływa sobie ta mała w tych 25l i nie pomyślałabym, że ma (mamy) problem... ale naczytałam się na forum, że takie warunki są dla niej karygodne i że dla niej to "szambo" ...

Dlatego więc pytałam o filtr i o jego funkcjonalność.

W ogóle nie znam się na rybkach :( ale też nie chciałam jej przekazać "dalej" w tej całej kuli, aby męczyła się u kogoś innego. Postanowiłam stawić czoła problemowi. Ale póki co na żadne 60 czy 80 litrów nie mam szans...:( Nie znam też nikogo, kto miałby takie warunki, abym mogła mu ją z czystym sumieniem oddać. ech te rybki...

W każdym razie AnuSC trochę mnie pocieszyłeś (-łaś)


24.09.2010, 16:07 gosc pisze
user
Ehhh, 25 litrów to jednak za mało jak na welona. Teraz jest malutki, ale dość szybko Ci urośnie i już nawet nie będzie miał się tam jak obrócić. I owszem, a raczej przede wszystkim, taka pojemność dla welona to jak szambo. Welony mają bardzo szybką przemianę materii, dużo wydalają, a taki wewnętrzny filtr to raczej filtracja mechaniczna, nie sprawi, że te odchody znikną. Co do podmiany to najlepiej zmieniać 30% na wodę odstaną, ale przy tak małym akwarium każda podmiana powoduje wahania środowiska.


24.09.2010, 17:20 mam_rybke pisze
user
Trochę mnie to przerasta muszę przyznać... ale dzięki :)

i jeszcze was pomęczę :)