jesteś tutaj: Strona główna » Grupy » Obsada akwarium » Forum » Obsada 112l jakie rybki
rejestracja przypomnienie hasła
Obsada akwarium

Obsada akwarium

Nie wiesz jakie ryby hodować? Co się z czym gryzie? Pytaj w tej grupie.

Grupa otwarta

+ dołącz do grupy101 członków 317 dyskusji

Właściciel

Piotrek

Piotrek
Data utworzenia
05.11.2009

Moderatorzy

Najaktywniejsi członkowie

mephisto13 mephisto13 (93) Mlody94 Mlody94 (64)
Odpowiedz

Obsada akwarium

Obsada 112l jakie rybki

01.02.2012, 13:00 olgga10 pisze
user
Witam jestem totalną nowicjuszką zakupilam akwarium 112l i zastanawiam sie nad obsadą wiem jaki ryby bym mniej wiecej chciała lecz nie znam się na tym. Napewno chcialabym pare gurami 6 neonków z dwa glonojady no może jeden 3 kiryski może parę gupików. Doradźcie mi coś może jakieś inne rybki najbardziej zależy mi na gurami tylko co do tego?

Mam jeszcze jedną opcje tylko nie wiem w jakiej ilości moge te rybki mieć a wiec;
molinezja ostrousta
molinezja czarna
gurami złocisty
neon
gupik pawie oczko
i jakieś kiryski na dno


Ostatnio edytowane: 01.02.2012, 13:44

01.02.2012, 15:16 pompka96 pisze
user
Witam na początek polecam małe rybki neon,bystrzyki,gupiki lub coś w ten deseń.Gurami rosną duże więc 2 sztuki to górka co do glonków to bym się zastanowił też rosną duże.Na dno polecam kiryski panda,spiżowe lub lamparcie ładnie się prezentują,kiryśnik czarnoplamy(sum)dopełni całości dna.Pozdrawiam.


01.02.2012, 18:40 gucio pisze
user
witam
ja bym dal tak
2 gurami zlociste
3 mieczyki (1samczyk 2 samiczki)
3 molinezje (1 samczyk 2 samiczki)
3 gupiki (1 samczyk 2 samiczki)
3-4 kiriski
4 grubowargi syjamskie
4 otoski
kilka krewetek red cherry

a i jeszcze jedno o czym warto pamietac tutaj zacytuje kolege: thomas531